Doe mee!

Word begeleider!

Als lid van ons VIJN Education team geef je training in taal en rekenen aan basisschoolleerlingen en/of huiswerkbegeleiding aan middelbare scholieren. Naast het geven van inhoudelijke begeleiding zal je ook fungeren als rolmodel. Hierbij begeleid je de leerlingen in de ontwikkeling van sociale vaardigheden, wereldwijsheid en identiteitsvorming.

Ervaring met lesgeven en coaching en een mooie aanvulling op je CV!

De kans om bij te dragen aan de maatschappij

Een nieuwe vriendengroep met dezelfde culturele achtergrond

Achter de schermen

Het werk bij Stichting VIJN bestaat voor een groot gedeelte uit het begeleiden van leerlingen uit het basis- en voortgezet onderwijs. Om dit mogelijk te maken is de organisatie ook sterk afhankelijk van ondersteuning die niet direct te maken heeft met begeleiden. Denk hierbij aan het bijhouden van administratie en financiën of het beheer van social media. Dit zijn noodzakelijke taken die de sleutel zijn tot het succes van VIJN. Heb jij ambitie en inspirerende ideeën en wil je de organisatie achter de schermen helpen? Dat kan ook!

Schrijf je nu in!

Jij bent:

Maatschappelijk betrokken

Proactief en een teamspeler

Iemand die graag met kinderen en jongeren werkt

Je bent doorgaans zaterdagen beschikbaar

[[[["field17","contains","Vrijwilliger"]],[["show_fields","field16"]],"and"],[[["field17","contains","Achter de schermen"]],[["hide_fields","field16"]],"and"],[[["field17","contains_not","Vrijwilliger"]],[["hide_fields","field16"]],"and"]]
1 Step 1
Wil jij je aanmelden voor team Utrecht of Groningen?
Wil jij je aanmelden als vrijwilliger of achter de schermen?
Indien gekozen voor vrijwilliger, waarmee wil je helpen?
Voor het eerst leren kennen via
Foto’s waar ik op sta mogen gedeeld worden op verschillende platformen (social media, website etc).
Met dit formulier geef ik Stichting VIJN toestemming om gegevens over mij te verwerken. Uw gegevens worden nooit zonder uw toestemming gedeeld met derden.
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right
FormCraft - WordPress form builder

Veelgestelde vragen

Ik wil graag achter de schermen een bijdrage leveren, kan dat?

Fijn dat je een bijdrage wilt leveren! Ja dat kan zeker, regelmatig hebben wij functies openstaan om de organisatie en de trainingen overeind te houden en te verbeteren. Stuur ons een mail voor meer info!

Ik heb niet zoveel ervaring als leraar zijn, is dit erg?

Dat is zeker niet erg. Wij begrijpen dat lesgeven in het begin spannend kan zijn. Daarom houden wij voor en tijdens het schooljaar regelmatig trainingen voor onze begeleiders. Verder werken wij met een buddysysteem, zodat nieuwe begeleiders hun vaardigheden op hun tempo optimaal ontwikkelen!

Heeft u vragen? Laat uw nummer hier achter. Wij bellen u binnen twee werkdagen terug.