VIJN Leadership

Het ultieme doel van Stichting VIJN is het hebben van een hechte community, die proactief haar talenten inzet voor de toekomst van haar gemeenschap. In dit kader willen wij kinderen niet enkel helpen met aan een succesvolle (onderwijs)carrière. Het is essentieel om bewuste wereldburgers te creëren met een kritisch denkvermogen met normen en waarden die het helpen van onze medemens boven de individuele (materiële) zelfverrijking stelt.

Dit willen wij realiseren middels:

Het houden van wekelijkse groepsgesprekken over o.a. actueel nieuws, Irak, sociale identiteit en de meerwaarde van het opstellen van levensdoelen

Het maandelijks organiseren van museumtrips, lezingen van gastsprekers en filmvertoningen om onderwerpen te visualiseren en interactief te maken

Trainingen in debatteren

Dit project is sterk geïntegreerd in onze leerlijn om een bewuste en nobele generatie Iraakse jongeren te produceren: een generatie die op haar beurt proactief haar potentie inzet en bijdraagt aan de toekomst van de volgende generaties.

Doe mee!

Ben je maatschappelijk betrokken, Iraaks-Nederlands en wil je het verschil maken?

Samuel van Houtenstraat 1
3515EA  Utrecht

VIJN Academy

Elke bijdrage telt. Help je ons