Doe mee

Word vrijwilliger

Een goede toekomst voor de volgende generatie

Als lid van Stichting VIJN geef je training in taal en rekenen aan basisschoolleerlingen of huiswerkbegeleiding aan middelbare scholieren. Naast het geven van inhoudelijke begeleiding, fungeer je als rolmodel. Hierbij begeleid je de leerlingen in hun ontwikkeling van sociale vaardigheden, wereldwijsheid, en identiteitsvorming.

Ervaring met lesgeven en coaching en een mooie aanvulling op je CV!

Een nieuwe vriendengroep met dezelfde culturele achtergrond

De kans om bij te dragen aan de maatschappij

:

Schrijf uw kind in

Een goede toekomst voor de volgende generatie

Schrijf uw kind in voor wekelijkse educatieve begeleiding. Hiermee willen wij verandering brengen in onderadvisering door cito- en entree training te geven, en de potentie van elk kind benutten door huiswerkbegeleiding voor alle niveaus uit het voortgezet onderwijs aan te bieden.

Ontmoet nieuwe vrienden met dezelfde culturele achtergrond in een leuke, veilige omgeving!

Training door Iraakse-Nederlanders die bekend zijn met de Iraakse (thuis)cultuur.

Leerlingen worden begeleid in hun ontwikkeling van sociale vaardigheden, wereldwijsheid, en identiteitsvorming.

Samuel van Houtenstraat 1
3515EA  Utrecht

Volg ons

VIJN Academy