Schrijf uw kind in – Groningen

Groep 7 & 8

Stichting VIJN ondersteunt uw kind in het ontwikkelen van vaardigheden om een zo passend mogelijk schooladvies te krijgen door:

het aanbieden van intensieve training in taal, rekenen en studievaardigheden

de mogelijkheid te creëren om vrienden met dezelfde culturele achtergrond te maken in een leuke, veilige omgeving!

kleine groepen te begeleiden waar veel ruimte is voor persoonlijke aandacht en het individuele leerproces (maximaal 5 leerlingen per begeleider)

Middelbare school

Een kans om de talenten van jouw kind te ontdekken

Begeleiding door diverse groep aan vrijwilligers

Leerlingen worden getraind in plannen en efficiënt werken

Leerlingen worden begeleid in de ontwikkeling van sociale vaardigheden, wereldwijsheid en identiteitsvorming.

Maak nieuwe vrienden met dezelfde culturele achtergrond!

Uw kind is van Iraaks komaf

Uw kind zit in groep 7, groep 8, of in het voortgezet onderwijs.

Uw kind zal regelmatig aanwezig moeten zijn

[[[["field4","contains","789"]],[["show_fields","field27"]],"and"]]
1 Step 1
De trainingen worden geheel vrijwillig gegeven. Echter vragen wij een bijdrage van €20,- per maand om o.a. reiskosten van onze vrijwilligers en lesmateriaal te bekostigen. Voor het tweede kind betaalt u €10,- per maand en voor uw derde of vierde kind betaalt u niks. Per gezin betaalt u maximaal €30,- per maand.Kies hieronder uw maandelijkse bijdrage
Heeft uw kind ervaring met bijles?
Foto’s waar uw kind op staat, mogen gedeeld worden op onze platformen (social media, website, etc.):
Voor het eerst leren kennen via:
Met dit formulier geef ik de Stichting Voor Iraakse Jongeren Nederland toestemming om gegevens over mij te verwerken. Uw gegevens worden nooit zonder uw toestemming gedeeld met derden.
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right
FormCraft - WordPress form builder

Veelgestelde vragen

Hoeveel kost het om mijn kind in te schrijven?

Mijn kind heeft ADHD, is VIJN hiervoor geschikt?

Als er speciale omstandigheden zijn met betrekking tot uw kind vragen wij u om ons hierover in te lichten. Per geval wordt samen met de ouders gekeken of onze trainingen geschikt zijn.

Heeft u vragen? Laat uw nummer hier achter. Wij bellen u binnen twee werkdagen terug.